Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3OBJEDNÁNÍ DÍLŮ DLE VINU VOZIDLAPokud jste nenalezli požadovaný díl, kontaktujte nás formulářem,                                    ... arr3Těžký elektrický nákladní vůz na základě Actrosu Mercedes-Benz dodá letos na jaře německým a švýcarským přepravním firmám a provozovatelům... arr3Nová AVIA. V pondělí 12. února 2018 vyjelo z výrobní linky v přeloučském závodě AVIA Motors vozidlo AVIA D120...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 740,0 Kč
skladem
naše cena 4 478,0 Kč
skladem

KONTAKTY

AVIMA BRNO s.r.o.
Kšírova 131
619 00 Brno
tel: +420 543 249 338
fax: +420 543 250 921
avima(a)avima.cz
GPS: 49°10'13.68"N,16°36'58.96"E

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 420,0 Kč
skladem

 

ulozenka

heureka point

platby

gls

 


Těžký elektrický nákladní vůz na základě Actrosu

Mercedes-Benz dodá letos na jaře německým a švýcarským přepravním firmám a provozovatelům nákladních flotil deset plně elektrických nákladních vozů eActros. Mezinárodní logistický provider DACHSER si rezervoval jeden z těchto žádaných vozů z takzvané inovativní flotily a bude ho rok důkladně testovat.

Mercedes-Benz posílá eActros na silnice jako první těžký elektrický nákladní vůz

Mercedes-Benz posílá eActros na silnice jako první těžký elektrický nákladní vůz. Do sériové výroby by se měl eActros dostat po tomto praktickém testu až v roce 2021, ale většina jeho součástí už je připravená nebo téměř připravená na spuštění sériové výroby. Do té doby ovšem musí Mercedes-Benz najít odpovědi na řadu technických a především ekonomických otázek; v první řadě týkajících se výdrže a ceny baterie, ale také infrastruktury potřebné pro použití v komerčních vozových parcích.

Těžký elektrický nákladní vůz na základě Actrosu

Testované vozy jsou ve třech různých provedeních a DACHSER si vybral 18tunový model s plachtou a bočnicemi. Vůz eActros má stejný rám jako už zavedený konvenční Actros, ale je poháněný dvěma elektromotory se jmenovitým napětím 400 V, s výkonem 125 kW a točivým momentem 485 Nm u každého z nich. Po převedení to dělá 11.000 Nm, což činí z eActrosu, co se jízdního výkonu týče, konkurenci srovnatelnou s vozy poháněnými dieselovým motorem. Napájení zajišťuje celkem jedenáct akumulátorů chráněných ocelovými výztužemi. Maximální zatížení osy činí 11,5 tuny při dojezdu 200 kilometrů.

ZDROJ: Tisková zpráva DACHSER Czech Republic a.s.